News ARI

Unioeste offers cell phones and mobile data package for students in social vulnerability

The State University of Western Paraná (Unioeste) has opened a public notice to select students who need to borrow cell phones or mobile data packages in order to access remote classes.

According to the institution, at first, 250 smartphones with mobile data packages are going to be offered. The announcement is an emergency aid for the digital inclusion of students in social vulnerability.

The students will be able to borrow cell phones or request mobile data so as to undertaking online activities.

Translated by Paula Grinko Pezzini