News ARI

Unioeste opens selection for underprivileged students to receive scholarship

The State University of Western Paraná (Unioeste), through the Graduation Pro-rectory and the International Relations Advisory (IRA) in partnership whit Santander Bank, opens notice for selection of candidates, academics in social vulnerability situation, from the five campuses.

The program aims to provide a financial support in the payment of costs related to the academic formation, such as: didact material, food, transportation, etc.

The scholarship will be paid for a period of twelve months, totalizing the amount of R$3600,00.

Translated by Maria Julia Takaki Arroyo